2009. július 26., vasárnap

Könyv - Christina Dodd: Újabb botrány

Mikor legutoljára voltam könyvtárba szembe jött velem ez a könyv. Olvasgattam már az írónőről, gondoltam kipróbálom, hátha nekem is bejön. De sajnos azt kell mondanom, hogy nem. A 130. oldalnál nem bírtam tovább, és muszáj volt letennem. Ez az első olyan könyv, amit nem tudtam végigolvasni. Valamikor később, mikor nem lesz már ilyen friss az élmény, lehet megpróbálkozom egy újabb könyvével, de nem most lesz még az.


"Két előkelő unokatestvér személyazonosságot cserél. Madeline de Lacy, Magnus hercegnője szinte képtelen elhinni, hogy előkelő apja kártyán eljátszotta egész birtokát - és vele együtt őt, a lányát is. A makacs Madeline azt tartja magáról, hogy ő Anglia egyik legokosabb fiatal nője. Elhatározza, hogy visszanyeri családja vagyonát, ezért személyazonosságot cserél unokahúgával, Eleanorral, aki társalkodónőként él velük. A szelíd lányt küldi el ahhoz a férfihoz, aki apjától elnyerte a kezét. Ő maga ezután egy megszállott szerencsejátékoshoz szegődik, ahol félénknek, szerénynek próbál látszani. Persze egyik tulajdonság sem igazán jellemző rá, ám mindenáron vissza akarja nyerni a családi vagyont. Amikor már úgy gondolja, hogy a dolgok nem fordulhatnak rosszabbra, találkozik Gabriel Ansellel, Campion grófjával, és a helyzet tovább romlik. Négy évvel korábban Madeline és Gabriel jegyesek voltak, és a lány imádta a férfi szemtelen csókjait. Most még annak a gondolata is, hogy feleségül kellene mennie egy vadidegenhez, eltörpül a kín mellett, hogy ismét szemben találja magát a hűtlen Gabriellel - az egyetlen férfival, akit valaha igazán szeretett."

Nincsenek megjegyzések: