2009. július 6., hétfő

Könyv - Stephanie Meyer: Alkonyat

Elolvasva: 2009. 07. 06
Sokunkat utolért az Alkonyat láz, és közülük engem is. Pedig ha tudnátok, hogy mennyire hadakoztam ellene kézzel - lábbal! Sokkal jobban, mint a Harry Potter láz előtt. És mégis elcsábított, és mostmár nagy hiányt éreznék, ha nem olvastam volna el, vagy nem láttam volna filmen. Minden testrészem beleremegett egy - egy résznél, és mindvégig azon izgultam (pedig jól tudtam, hogy nem teszi), hogy tegye már meg Edward. :) De én azt várom, hogy a legvégére megteszi valaki, és Bella is átváltozik a hideg testű emberkének. De ez csak az én agyszüleményem, senki ne vegye biztosra.
A könnyvel egy picit nehezebben haladtam, mint mások (ahogy olvastam a többieket), de nem bánom. Minden mondatot, minden oldalt alaposan végigrágtam, végigélveztem. A nagy olvasás közepette a filmet is megnéztem újra, és BELESZERETTEM! :))) A könyvebe is, a filmbe is, és Edwardba is! :)))
Este veszem a kezembe a következő részt, és az elejétől a végéig kiélvezem minden mondatát. :)

"Forks fölött mindig felhős az ég. Bella Swan, az érzékeny, zárkózott lány afféle önkéntes száműzetésre ítéli magát, amikor ide költözik apjához. Bella alapjáraton is mágnesként vonzza a bajt, ezúttal azonban nem csak a "mindennapi" csetlések-botlások fenyegetik. Hanem Ő... Ő, akinek aranyszín szeme van, titokzatos, szeszélyes, kiszámíthatatlan, félelmet keltő és biztonságot sugárzó. Ő, akit Edwardnak hívnak, mint valami ódivatú regény hősét. Ő, aki megmenti az életét. Ő, aki mégis a legnagyobb veszélyt jelenti Bella számára. Az indián rezervátumban furcsa, félelmetes mesék keringenek. És egy nap a legenda megelevenedik... A szerzőről: Stephenie Meyernek már nálunk is kultusza van, noha ez az első magyarul megjelenő könyve. Alkonyat (Twilight) című regényével üstökösként robbant be az amerikai irodalmi elitbe úgy, hogy közben tinédzserek és felnőttek millióit hódította meg. Twilight - A földkerekségen mostantól az Alkonyat a szerelem napszaka!"

Értékelés: 10 / 10*****

4 megjegyzés:

Delfike írta...

Örömmel olvastam,hogy téged is elragadott. :)))

Móni írta...

Bizony ám! :))) És ráadásul nem csak elragadott, hanem bele is szerettem! :)))) Sőt olyan hatással vagyok, hogy kolleganőm is elkezdte olvasni, tegnap adtam neki oda, és mára már 300 oldalt olvasott el. Fertőző! :)))

syntee írta...

Én már láttam a filmet és olvastam a könyvet is és szerintem nagyon jó!!!
IMÁDOM!!!XD

Móni írta...

Bizony ám, hogy nagyon jóóóóóó! :)))))))