2009. július 25., szombat

Sorozat - Szellemekkel suttogó 2. évad

Mikor befejeztem az első évadot, eldöntöttem, hogy muszáj megnéznem a többi részét is, ami megvan. Szerencsésnek mondhatom magam, mivel az eddig összes lement részt magaménak tudhatom. :) Ezért folytattam. az első részek egy kicsit depressziósak voltak a számomra, főleg Andrea halála miatt, de Delia feltűnése sokat segített ennek letudásában. Ezekből a részekből sokat láttam már tv-ben, de nálam nem akadály, hogy újra nézzem. Sokkal jobban szeretem, ha így egyszerre nézhetek meg 2-3 részt, mint hogy csak hetente 1-et. Ezért ha tehetem, mindig megszerzem a kedvenc sorozataimat, és már csak jóval a tv-ben leadott részek után kezdem el nézni. De akkor nincs megállás, és ha tehetem egyszerre akár 4-5 részt is megnézek. Az évad vége felé már észleltem, hogy nem lezs piskóta a befejezése, és szerencsére nem is hibáztam. Nagyon jóóóóóó volt!!! :)

"A fiatal és nagyon csinos Melinda Gordon életének legboldogabb pillanatait különös dolgok zavarják meg. Éppen most ment feleségül nagy szerelméhez, de a közös családi fészek baljóslatú hellyé változik, amikor egy este a vacsora közben az ablakon kirajzolódni látszik valami. Melinda ugyan először rettenetesen megijed, mégis azonnal tudja, hogy ez egy földöntúli jel, s nem más, mint egy szellem kéri a segítségét. Most már csak az a kérdés, hogy vajon a családja közreműködésével sikerül-e megfejteniük az egyre csak ismétlődő
túlvilági üzeneteket."

Nincsenek megjegyzések: