2009. július 13., hétfő

Sorozat - Szellemekkel suttogó 1. évad

Mivel még mindig Alkonyat és Új hold lázban égek, ezért csak ilyen kis rövid sorozatokra van időm. Ezt is általában akkor szoktam nézni, mikor hazalógok a munkából a meleg levegőről a hűs szobába. Bevackolom magam a szobába, bökögetek közben, és megnézek 1 vagy 2 részt belőle. Régebben néztem a tévében, de van olyan rész, ami ismeretlen volt a számomra. És az az igazság, hogy én így szeretek sorozatot nézni. Hogy tudjam, ott van az egész, és bármikor megnézhetem, ha a kedvem úgy akarja! :)))


Szellemekkel suttogó
(Ghost
Whisperer)
színes amerikai filmsorozat, 60 perc, 2005
12 éven aluliak számára a megtekintése nagykorú felügyelete mellett ajánlott


rendező: John Gray
író: John Gray
forgatókönyvíró: John Gray, David Fallon, Jed Seidel, Emily Fox, John Belluso, Catherine Butterfield, Lois Johnson
zeneszerző: Mark Snow
operatőr: James Chressanthis
vágó: John Duffy, Scott Vickrey

szereplő(k):
Jennifer Love Hewitt (Melinda Gordon)
David Conrad (Jim Clancy)
Aisha Tyler (Andrea Moreno)
David Ramsey (Will)
Anne Archer (Beth Gordon)
Jay Mohr (Rick Payne professzor)

A fiatal és nagyon csinos Melinda Gordon életének legboldogabb pillanatait különös dolgok zavarják meg. Éppen most ment feleségül nagy szerelméhez, de a közös családi fészek baljóslatú hellyé változik, amikor egy este a vacsora közben az ablakon kirajzolódni látszik valami. Melinda ugyan először rettenetesen megijed, mégis azonnal tudja, hogy ez egy földöntúli jel, s nem más, mint egy szellem kéri a segítségét. Most már csak az a kérdés, hogy vajon a családja közreműködésével sikerül-e megfejteniük az egyre csak ismétlődő túlvilági üzeneteket.

2 megjegyzés:

Delfike írta...

Szia!
Én is imádom ezt a sorozatot.Sajnos olyan késő estére tették a vetítését,hogy sok részről lemaradok. :(

Móni írta...

Én most nézem folyamatosan a második évadot is, de már a 3. is megvan magyarul. :))) A héten adják le az utolsó részt a 3. évadból, és akkor teljes lesz a skála! :)
Ha érdekel, én megtudom írni neked, írj egy mailt!