2009. május 3., vasárnap

Könyv - Meg Cabot: Neveletlen hercegnő naplója 10

Elolvasva: 2009. 05. 02

Nagy - nagy izgalommal vártam, hogy végre megjelenjen az utolsó, befejező kötet. Viszont szomorú is vagyok, hogy ez az utolsó, és nem olvashatom többé.
Eddig fanatikusan olvastam a kis hercegnő történeteit, és várva vártam, hogy megjelenjenek a részek. Az írónő naplójából derült ki számomra, hogy a 10. lesz a befejező kötet, mikor Mia leérettségizik. Ez meg is történt, és így is lett.
Sok oldalon olvastam már a könyvről kritikát, és a legtöbb helyen le is húzták, szépen rendesen a könyvet. Nem tudom más, aki olvasta hogy van vele, de én izgalommal vártam, hogy mi fog történni, mi lesz Lillyvel, J.P.-vel, meg Michaellel. És ez a könyv utolsó 100 oldalára be is teljesült. Este már le nem bírtam tenni, muszáj volt a végére érnem, mert nem hagyhattam magam kétségek között. De minden jó, ha ége jó, csak sajnos ennek tényleg VÉGE! :(

"Mia elég hosszú kihagyás után jelentkezik újra: másfél évig nem volt ideje a naplójára, mert a REGÉNYÉN dolgozott. Most viszont befejezte (igaz, senki sem akarja kiadni), és újra naplót ír - szüksége is van rá, mert az élete már megint felkavarodott. Pár napon belül érettségizni fog, ráadásul be fogja tölteni a tizennyolcadik életévét, és ennek örömére Grandmére fergeteges partit rendez a modern világ minden hírességének részvételével.
És ha ez nem lenne elég bonyodalom, Michael visszatért Japánból, és milliomos lett belőle. J. P. ugyan nagyon kedves, de határozottan különösen viselkedik. Mia papája vesztésre áll a genoviai választásokon, a közvélemény-kutatásokban ugyanis René herceg toronymagasan vezet. És ha még ez sem lenne elég, Mia az elmúlt időkben meglehetősen ingatag kártyavárat épített maga köré kisebb-nagyobb hazugságokból, amely most összedőlni készül..."

Értékelés: 10/10

Nincsenek megjegyzések: