2009. május 23., szombat

Film - Made in Hungária

Ez a másik film, amit megnéztem. Anyukám már látta, és áradozott nekem már róla, és úgy gondoltam ideje megnézni. Ők ezeken a zenéken nőttek fel, így egy kicsit elfogult. De voltak olyan részek, amikor én is táncolhatnék voltam. Rajongóknak kötelező! :))

Made in Hungária
magyar
musical - életrajzi

Gyártás éve: 2009

Rendező: Fonyó Gergely

Főszereplők:
Szabó Kimmel Tamás (Fenyő Miklós)
Kiss Tünde (Vera)

Mikor mindenki más disszidálna, a hatvanas évek derekán egy kamaszfiú hazatér a hawai inges, rágós és kóla-mámorban úszó Amerikából, hogy elterjessze a Rock’n’Roll vírusát Budapesten. A fiatal zenész arról álmodozik, hogy ő lesz a következő Jerry Lee Lewis. Régi barátai azonban nem fogadják vissza, mert a falkavezér immár Röné, a Csókkirály. És ezt még tetézi, hogy szerelme, Vera is új fiúval jár. Mikinek nem marad más választása, mint benevezni a Ki Mit Tud-ra, hogy mindent elsöprő zenéjével visszahódítsa elvesztett szerelmét és barátait...

Szereplők: Fenyő Iván (Röné (Csókkirály)), Dunai Tamás (Fenyő apja), Vándor Éva (Fenyő anyja), Scherer Péter (Bigali), Cserna Antal (Balogh), Hegedűs D. Géza (Miltényi elvtárs), Valentin Titánia (Marina), Szente Vajk (Kisnyírő), Puskás Péter (Sampon), Kocsis Judit (Miltényiné), További szereplők...

Premier: 2009. február 5. (Magyarország)

Nincsenek megjegyzések: