2009. május 23., szombat

Film - Az igenember

Ma egyedül voltam itthon délután, és kihasználtam a lehetőséget, hogy filmet nézzek. Meg is tettem, rögtön kettőt is, na meg a heti Barátok közt részeket is.
Mikor ezt a filmet beharangozták, akkor nagyon meg akartam nézni, de utána elfelejtkeztem róla. Most megakadt rajta a szemem, és megnéztem. Egynek elmegy, a filmben van egy kis romantika, Harry Potter stb. Furcsa lenne, ha a mostani világban így menne, hogy bármit amit meglátunk igent kell mondanunk rá. Én szívesen kipróbálná, de szerintem 1 napig nem lehetne bírni! :-)

Az igenember
Yes Man

amerikai
vígjáték

Hossza: 104 perc
Gyártás éve: 2008

Rendező: Peyton Reed
Főszereplők:
Jim Carrey (Carl Allen)

Mondj igent a békére! Mondj igent a biciklizésre! Mondj igent a gitároktatásra! Mondj igent a koreai nyelvtanfolyamra! Carl (Jim Carrey) soha, semmire nem mond igent. Alaptermészete a tagadás, a tiltakozás és az ellenállás. De előbb-utóbb a legmagabiztosabb embernek is rá kell jönnie, jó, néha helyeselni. És mert Carl nem szereti a félmegoldásokat, beiratkozik egy önsegítő csoportba, amelynek guruja (Terence Stamp) olyan sikeresen prédikál, hogy új híve feltétel nélkül megtér: attól kezdve minden kérdésre, felszólításra, ajánlatra és átokra gondolkodás nélkül rávágja az igent. Bár egyre több és egyre nagyobb bajba bólogatja bele magát, mégsem adja fel: mindenre igent mond.

Szereplők: Zooey Deschanel (Allison), Bradley Cooper (Peter), John Michael Higgins (Nick), Terence Stamp (Terrence Bundley), Fionnula Flanagan (Tillie), Rhys Darby (Norman), Danny Masterson (Rooney), Sasha Alexander (Lucy), Molly Sims (Stephanie), Brent Briscoe (Homeless Guy), További szereplők...

Premier: 2009. január 15. (Magyarország)

Nincsenek megjegyzések: