2009. május 1., péntek

Film - Alkonyat

Az úgy volt hogy....
Az én mesém is így kezdődött, és megbabonázott, majd bekerültem a rajongók közzé. Nagyon sok blogban olvastam a könyvről is, meg a filmről is, de én úgy voltam vele, hogy nem leszek a rajongója, mivel nem szeretem a vámpírokat. De egyre jobban megtetszett, és múlt héten a könyvet is megvettem, ma pedig eljutottam oda, hogy a filmet is megnézzem. Már pénteken a suliba 2 osztály el kezdte nézni, így én is pár részletet megnéztem belőle, és akkor eldöntöttem, ha törik, ha szakad megnézem ma. És el kell mondanom, hogy megbabonázott, és már nézném a következő részt is! Várom, nagyon várom! :))))


Alkonyat
Twilight
amerikaihorror - romantikus - thriller

Hossza: 120 perc
Gyártás éve: 2008

Rendező: Catherine Hardwicke

Főszereplők:

Kristen Stewart (Bella Swan)
Robert Pattinson (Edward Cullen)

Bella Swan (Kristen Stewart) mindig is különbözött a többiektől. Nem vegyült el a korabeliekkel, nem követte a trendeket és nem igazán foglalkoztatták az osztálytársai. Mikor édesanyja újraházasodik és Bellát elküldi apjához, aki egy Forks nevű kisvárosban lakik, a lány nem nagyon vár változást az új helytől. A dolgok mégis fordulóponthoz érnek, mikor megismerkedik a titokzatos és feltűnően jóképű Edward Cullennel (Robert Pattison), aki egyáltalán nem olyan, mint a többi fiú. Intelligens, szellemes és mintha egyenesen a lelkébe látna. Hamarosan szenvedélyes és meglehetősen szokatlan kapcsolat alakul ki köztük. Rendkívül szokatlan, ugyanis Edward tényleg nem olyan, mint a többi fiú: puszta kézzel képes megállítani egy mozgó autót, s nem mellesleg 1918 óta egy percet sem öregedett. Halhatatlan, mint a vámpírok. Közéjük tartozik. De nincsenek hegyes szemfogai és nem iszik emberi vért sem: családjával más életmódot választottak. És Edward úgy érzi, Bella az a lány, akiről az elmúlt 90 évben álmodott: egy lelki társ. De minél közelebb kerülnek egymáshoz, a fiú annál nehezebben irányítja a benne fortyogó vad ösztönöket, melyeket a lány illata hív elő. S a dolgok még rosszabbra fordulnak, mikor megjelennek a városban a Cullen család ősi ellenségei, James (Cam Gigandet) és Laurent (Edi Gathegi)...

Szereplők: Taylor Lautner (Jacob Black), Billy Burke (Charlie Swan), Peter Facinelli (Dr. Carlisle Cullen), Elizabeth Reaser (Esme Cullen), Nikki Reed (Rosalie Hale) Ashley Greene (Alice Cullen) Jackson Rathbone (Jasper Hale) Kellan Lutz (Emmett Cullen) Cam Gigandet (James) Edi Gathegi (Laurent)
Premier: 2008. november 27. (Magyarország)

Nincsenek megjegyzések: