2009. május 24., vasárnap

Film - Kísértetváros

Ezt a filmet barátnőmnek kellett letöltenem. Először ugye a cím alapján ítéltem meg a filmet, biztos valami kísértetes, horroros, véres stb. film. De miután utánaolvastam, már nem ezt gondoltam, hanem azt, hogy egy romantikus vígjáték horroros cím mögé bújtatva. Meg is néztem, de úgy vagyok vele, hogy elég volt egyszer megnézni, nem szeretném többet.

Kísértetváros
Ghost Town

amerikai
romantikus - fantasy - vígjáték

Hossza: 98 perc
Gyártás éve: 2008

Rendező: David Koepp
Főszereplők:
Greg Kinnear (Frank Herlihy)
Ricky Gervais (Bertram Pincus)

Szellemesen romantikus vígjáték egy magának való manhattani fogorvosról, Bertram Pincusról (Ricky Gervais), aki a klinikai halálból visszatérve nem kívánt képességre tesz szert: látja a holtak szellemét. És nemcsak látja, de hallja is őket. Ráadásul a kísérteteknek rengeteg mondandója akad. Kiváltképp Franknek (Greg Kinnear), aki rá akarja venni Pincust, hogy akadályozza meg volt menyasszonyának (Téa Leoni) küszöbön álló házasságát.

Szereplők: Tea Leoni (Gwen), Jordan Carlos (Young Husband), Dequina Moore (Young Wife), Aasif Mandvi (Dr. Prashar), Kristen Wiig (Surgeon), Bridget Moloney (Receptionist), Deborah S. Craig (Nurse), Alan Ruck (Ghost Dad), Brian Tarantina (Ghost Cop)

Megjelenés: 2009. március 25.

Nincsenek megjegyzések: