2009. május 17., vasárnap

Film - Esti mesék

Már nagyon régóta meg szerettem volna nézni ezt a filmet, ma délután volt is rá időm, egy kis böködés keretén belül.
Most utána is olvastam, hogy más mit szólt hozzá. Van aki azt írta, hogy a 65-70 percig uncsi volt stb. Szerintem nem. Voltak benne olyan részek, amit ugye nem hisz el az ember, de olyan is, ami mindenkivel megtörténhet. Nekem nagyon tetszett a rágógumi eső benne, na meg Gülüke. :))))) Én azt ajánlom, hogy gyerekekkel egy délutáni programnak tökéletes.

Esti mesék
Bedtime Stories
amerikai
vígjáték - fantasy - családi

Gyártás éve: 2008
Rendező: Adam Shankman

Főszereplők:
Adam Sandler (Skeeter Bronson)

Az Esti mesék című komédia Skeeter Bronson (Adam Sandler), az elismert építész és ezermester története, aki minden este lefekvés előtt remekbeszabott történeteket mesél unokaöccsének és unokahúgának. Skeeter élete akkor fordul fel fenekestül, mikor ezek a mesék valamiféle mágikus úton valósággá válnak.

Szereplők: Keri Russell (Jill), Guy Pearce (Kendall), Courteney Cox (Wendy), Teresa Palmer (Violet), Lucy Lawless (Aspen), Bob Ross (Roman / Old West Undertaker), Kathryn Joosten (Mrs. Dixon), Russell Brand (Mickey), Richard Griffiths (Barry), Jonathan Pryce
Premier: 2008. december 25. (Magyarország)

Nincsenek megjegyzések: