2009. augusztus 3., hétfő

Könyv - Paola Jacobbi: Akarom azt a cipőt

Elolvasva: 2009. 08. 03
Ez az egyik olyan könyv, ami a Harry Potter mozidélután után vettem kemény 400 pénzért. Hát, annyit is ért. Vagyis kemény 3000 Ft-ot, ami eredeti ára lenne, tutira nem adnám ki. Igaz, cipőmániás vagyok egy kicsit, de annyira nem. (irul-pirul). Elsőnek azt hittem, hogy majd olvasok egy könnyed kis regényt, amibe bele lesznek szőve a cipők, de nem ezt kaptam. Hanem egy könnyed kis olvasmányt a cipők történelméről. Sok mindent megtudtam a cipőkről, a kedvenc balreinacipőmről, a sarkokról, és hogy melyik cipők, hogyan jöttek létre. Aki cipőmániás annak kötelező! :)

"Egy pár cipő nem tesz boldoggá. De rengeteg pár már igen. A cipő a nő legjobb barátnője. Lehet tűsarkú vagy bakancs, báli vagy sportos, szexi vagy laza; kiválasztásuk, becserkészésük, megvásárlásuk olyan szenvedély, mint férfiaknak a foci, a sör vagy a motor. Sokaknál már-már az őrület határát súrolja; Hamupipőkétől a Szex és New York sztárjaiig. Fétistárgy, amiért a nők irigyelnek, és a férfiak a lábad elé hevernek. A világszerte népszerű olasz divatszakértő szellemesen és humorosan elmélkedik a cipők jelentőségéről a nők (és a férfiak) életében. Milánó és Párizs, London és New York cipőfelhozatalát mustrálja, miközben márkaeligazítást tart, és egyúttal divat- és kultúrtörténetet is csepegtet. Könyve elengedhetetlen kiegészítője a divatosan és öntudatosan öltöző nőknek."

Értékelés: 10/5

2 megjegyzés:

Delfike írta...

Azt hiszem nem fogom elolvasni ezt a könyvet.

Móni írta...

Én is teljesen másra számítottam, de két este alatt végezni lehetett vele. Ha meg már elkezdtem, úgy voltam vele befejezem.