2012. augusztus 24., péntek

Könyv - Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 8.

Elolvasva: 2012. 08. 21.
Végre már, el sem hiszem, hogy megérkezett a nagy áttörés, amire olyan régen vártam! :)
Tudtam én, hogy nem semmi lesz ez a rész, de a vége az aztán csattanó volt! Egyetlen egy valamit sajnálok csak, a hópihés nyakláncot. :( Nem tudom, hogy én hogy viselkedtem volna Mia helyében, ha megtudtam volna valami ilyen dolgot a páromról, mint itt a Juditos ügy. De nem kizárt, hogy én is így, és így teljes mértékben megértem Miát. És ott van J.P. is! De az a félre csók, hogyan történhetett? Mert egy csók vagy csók, vagy nem csók! De nagyon szurkolok nekik! :) És ne felejtkezzünk el Lillyről sem, aki még mindig nem szimpatikus neked, sőt! Igaz barátnője ő egyáltalán Miának?

"Mia tizenegyedikes lett. Végre, valahára megszabadult a diákönkormányzati elnökség nyűgétől. Akkor hát mi a baj? Mi az, ami végzetesen elromlik? Ha egyszer szerencsésen átvészelte a matekot (geometriával súlyosbítva) bukás nélkül, most jön a kémia? És az ég szerelmére, hogy jut Lilly eszébe, hogy újfent elnöknek jelölje?
De mindez semmi Michael bejelentéséhez képest… Michael ugyanis egy évre Japánba utazik!"

Értékelés: 5

Nincsenek megjegyzések: