2012. augusztus 31., péntek

Könyv - Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 1. – Kezdet

Elolvasva: 2012. 08. 27.

Én úgy voltam eddig ezzel a sorozattal, hogy én biztos nem fogom elolvasni. Tutira nem fogok belekezdeni, nem érdekel stb. De a véleményen szinte napról napra változott, főleg akkor, mikor az első 6 részt egyben megkaptam kölcsön barátnőmtől.
Így elkezdtem olvasni és egyszer csak azt vettem észre, hogy már vége is van az első résznek. :) Mint szinte mindenki én is visszagondoltam a gimis éveimre, azokra az érzésekre, amiket akkor éreztem. És olyan jó volt újra 14-15 éves kis kamasznak lenni. Ebben könnyedség, hogy a mai napig kisebb-nagyobb megszakításokkal a volt gimnáziumomban dolgozom.
Nagyon jó volt olvasni Renáta mindennapjait, nekem egyetlen egy rész se volt unalmas. Örültem neki, hogy a könyvtár, az olvasókör is nagy szerepet játszik a történetben, na meg persze rengeteg könyv, film, sorozat, zene.
És persze ne felejtkezzünk el a fiúkról sem! Elégé irigylésre méltó helyzetben vannak a 9/b-s lányok a sok fiúval az osztályukban, remélem tényleg jól fog elsülni.
Összességében minden megvan a könyvben, amit nagyon szeretek és a rabjává váltam! :)

"Új magyar ifjúsági könyvsorozat nyolc kötetben a nagyon tehetséges fiatal szerző tollából! Ha elkezded, biztosan nem tudod majd letenni!!! Tuti, hogy függővé válsz! Egy sorozat a való életről. Egy sorozat, amely itt és most játszódik. Egy gimi, ahová mindenki szívesen járna. Srácok, akik olyanok, mint te és mégis mások. A történet rólad is szól! Fiatalon baromi jó az élet, ahogy ez a könyv is ezt tükrözi számomra. - Barnee (Idiot Side). Egy kicsit mindannyian magunkra ismerhetünk a sorok között. - Rami Mindig is kedveltem a hiteles szerzőket, akik az életből merítenek. - AFC Tomi Aki esetleg eddig nem szeretett olvasni, annak mindenképpen ajánlom a figyelmébe. Áttörés lesz! - Barbee"

Értékelés: 5

Nincsenek megjegyzések: