2012. augusztus 4., szombat

Kérdezős blogger díj

Abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy Lena-tól én is megkaptam ezt a díjat (amit itt is köszönök neki) és a vele járok 11 választ és kérdést is.

Játékszabályok:
- mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- a jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni (ez ki fogom hagyni, mert szerintem már mindig olvasós blogger ismerősöm megkapta, de azért megpróbálom)
- Nincs visszaadás/visszajelölés

1. Vannak előítéleteid bizonyos könyvekkel kapcsolatban? (pl egy szerző könyveire irányultan vagy egy bizonyos karaktertípussal kapcsolatban)
Vannak bizony! Volt már rá példa, hogy csak azért nem olvastam el azt a könyvet, mert XY szerző írta és róla már mennyi rosszat hallottam. Volt viszont az ellenkezőjére is példa: Block legutóbb megjelent könyve.
2. Van olyan könyves műfaj amit még nem olvastál és soha nem is akarsz olvasni?
Még nagyon barátkozom a történelmi témájú könyvekkel. Jelen pillanatban úgy vagyok, hogy nekem ez nem megy, nem kell erőltetni.
3. Gyerekkorod óta szeretsz olvasni vagy a későbbiek során szerettél meg olvasni? Ha igen kinek/minek a hatására?
Mióta az eszemet tudom azóta olvasok. Valószínűleg anyu hatása, ő is sokat olvasott kisebb koromban.
4. Sorozat vagy egyrészes könyv? Inkább a több részes sorozatokat választod vagy azokat a könyveket, amiknek nincs folytatása?
Eddig előnybe részesítettem az egyrészes könyveket, de egyre jobban kezdek megbarátkozni a sorozatokkal is.
5. E-book vagy nyomtatott? Szoktál e-book-ban olvasni vagy inkább jobb a papír alap?
Olvastam már e-bookban könyvet, de megmondom őszintén nem jött be. Fáj a szemem a géptől is, nagyon be tud vörösödni. Meg igazából azt az élményt nem adja vissza semmi, hogy érzed a papírt a kezed között, meg a könyv illatát. :)
6. Van olyan karaktertípus amit nagyon utálsz? Milyen az?
Nincs ilyen.
7. Ha egy könyvet elkezdesz akkor is végigolvasod ha nagyon nem tetszik?
Sajnos olyan vagyok, ha nem bír megfogni az első 50 oldal, akkor abbahagyom. :(
8. Van olyan könyv ami sokáig nem volt szimpatikus, nem is érdekelt de valami miatt mégis elolvastad később és utána a kedvenced lett?
Így voltam az Alkonyat és részeivel. :)
9. Ha van/lesz gyereked törekedsz/törekedni fogsz arra, hogy ő is megszeresse az olvasást?
Mint könyvtáros és magyar tanár mindenképp. Sőt már unokaöcsinél is elkezdtem!
10. Ki az az író akivel a legszívesebben elbeszélgetnél ha lehetőséged lenne rá?
Egyre jobban kezdem megszeretni Fejős Évát. Szerintem most vele találkoznék legszívesebben.
11. Mit csinálsz legszívesebben olyankor, amikor nem olvasol?
Van egy másik hobbim is, a keresztszemes hímzés. Legszívesebben ezt csinálom szabadidőmben. 

11 dolog rólam:
- boxeralsóban alszom már a főiskola óta
- gyerekkorom óta csalánkiütéssel szenvedek a fehérjétől. A mai napig előjön, ha töménytelen mennyiségű fehérjét eszem.
- imádom a grapefruitot
- nagyon szeretek kádban olvasni, akár fél - 1 órát is
- vásárlás közben az élelmiszerüzletekben minden soron végig kell mennem, akár veszek valamit akár nem
- utálom a szoknyát
- van egy barátnőm, akivel alsós általános iskola 3. osztálya óta barátnők vagyunk
- mindegy milyen ásványvizet iszom, de a csapvizet meginni sem tudom
- nagyon sokféle zöldséget nem eszek meg
- utálom a sárgadinnyét, már az illatát is
- sorozatfüggő vagyok

 Ha van olyan ember 6 blogger, aki erre jár és még nem kapott 11 kérdést jelentkezzen és írok neki!

Nincsenek megjegyzések: