2010. január 6., szerda

Könyv - Stephenie Meyer: Eclipse (Napfogyatkozás)

Elolvasva: 2010. 01. 05
Elolvastam. Igaz lassabban, mint ahogy képzeltem, de nem baj. Így is volt amikor ide-oda kapkodtam a fejemet, hogy mennyi minden történik egy fejezetben. Jacob nekem egyáltalán nem szimpatikus ebben a részben. Tudom, tudom, hogy szerelmes, és bármit megtesz a kiválasztott lányért, vagyis Belláért, de nekem akkor is túl sok. Az az egy biztos, hogy jól néz ki, meg az összes vérfarkas, de nem szeretem! Én Edwardot szeretem, és az akarom, hogy az övé legyen Bella. Sőt Charlie is furcsa volt nekem, de az ő érzéseit lehet azért nem értem meg, mert nem vagyok szülő, de a végére ő is megenyhült. Már csak arra leszek kíváncsi, hogy milyen képet vág akkor, ha elmondják Belláék a nagy hírt! Szóval kétféle érzéseim vannak a könyvvel kapcsolatban, és nagyon - nagyon várom a következő részt! :)

"Őrizd a percet! Mert ami eljön, az el is múlik, ezt a halandók tudják csak igazán. Elmúlt az alkonyat, elmúlt az újhold. De eltűnhet-e a Nap az életedből? Elzárhat-e melegétől a hűvös Hold, amely minden álmod és vágyad tudója? Jacob napsugaras mosolya, vagy Edward holdfényragyogása? Bella mindent elveszíthet: barátot, szerelmet. Két tűz közé kerül. Körülötte felizzik az ősi gyűlölet, miközben régi vérszomjas ellensége még mindig rá vadászik. Ismét választania kell élet és halál között... A nagy kérdés: mit érdemes túlélni? A Twilight saga folytatódik... A Hold megbűvöl. A Nap talán sosem hűl ki. Merj álmodozni! Az álmok nem fogynak el..."

Értékelés: 10/10

3 megjegyzés:

Mónika írta...

Engem is halálra idegesített Jacob. Ez a sok kakaskodás az idegeimre. Egyértelműen Edward^^ Alig várom a folytatást!

Móni írta...

Megsúgom, én már olvasom a negyedik részt. Nem bírtam ki, belekezdtem a kalózfordításba. De hogy mik lesznek itt még!!! Hajjajjjjjj....

Anna írta...

Én is olvastam már a breaking dawnt.
nekem speciel nem nagyon jött be, de inkább hagyjuk. nekem vhogy Edward viselkedése irritál a könyvben, sőt az egész sorozatban. Nálam jake a nyerő^^^^^^ =)