2010. január 24., vasárnap

Könyv - Stephanie Meyer: Breaking down (Hajnalhasadás)

Elolvasva: 2010. 01. 23
Nem bírtam ki, és én is egyike lettem azoknak a rajongónak, aki leszedte a kalózfordítást és órákat ült a gép előtt, hogy elolvassa a várva várt negyedik részt. De csak annyit tudok rá mondani, hogy megérte!!!! Sőt, nagyon nagyon megérte!!!!!!
Próbálok úgy lelkendezni erről a részről, hogy aki még nem olvasta, az ne tudjon meg belőle részleteket, de így nagyon nehéz. Egyszerűen csak annyit írok, hogy megdöbbentő, izgalmas, nagyon szuper!! És nem utolsónak pedig annyira olvastatja magát, hogy telejsen elfelejtkeztem róla, hogy gépen olvasom. Imádtam, imádtam!!!!!
Sok minden történik ennek a résznek is az elején, a vége előtti rész szerintem el lett húzva egy picit, majd a végén a nagy csattanó. Van benne egy pár olyan rész, amit szörnyülködve olvastam, egy pár részt pedig teljes beleéléssel, mintha én lennék Bella. Annyira kár, hogy ez a világ nem létezik, és csak kitaláció. Szívesen megismerkednék az én Edward vámpírommal is. :)))

Értékelés: 10/10

6 megjegyzés:

Rose Woods írta...

Nekem az előzőekhez képest nem tetszett annyira. Jó ez is, meg ha csak ez lenne szuper történet lenne, de annyira messze jutottunk a kezdetektől. Kicsit maradhatott volna Meyer közelebb. Egyébként tényleg jó könyv. (Na ezt jól megmagyaráztam :-D)

Móni írta...

Jól megmagyaráztad, és értem is, hogy mit akarsz mondani. Én még nem tudtam megbeszélni kolleganőmmel, de majd hétfőn kielemezzük. Az tényleg biztos, hogy iszonyú nagy különbség van az Alkonyat története és e között. Nem tudom, hogy olvastad-e már az ötödiket? Én most azon rágom át magam.

Rose Woods írta...

Ami készen volt belőle, azt már olvastam. Az nagyon tetszett, mert egy az egyben az első rész, csak ugye Edward szemszögéből. A többi három rész más világ. Rettentő élvezetesek, és izgalmasak, de mintha nem ugyanaz a történet lenne. És ez vonatkozik a filmre is.Egyébként találtam két oldalt, ahol a blog vezetője az egyiken befejezi a Midnight Sun-t Meyer helyett, a másikon meg az Újhold van átírva ugyanígy Edward szavaira. Érdekesek. Nem tudom, ismered-e őket?

Unknown írta...

Lányok, légyszi mondjatok nekem is egy-két oldalt ahol a 4. és 5. rész is fent van a neten. Köszi!!

Móni írta...

ani: nem ismerem őket, de szívesen megismerném! :)
Anett: ha még mindig kérsz infót, írj egy mailt! :)

Móni írta...

ani: Köszönöm szépen az oldalakat! :))))