2010. január 7., csütörtök

Könyv - Elizabeth Adler: Ház Amalfin

Elolvasva: 2010. 01. 06
A felénél kellett abbahagynom ezt a könyvet, mert olvastam az Eclipset. De egy pár oldal után vissza tudtam térni ugyanabba a milliőbe, és teljesen átéltem a történetet. Az utolsó 100 oldalt le se tudtam tenni, mert ott jött az izgalom. Szerencsére jóra fordult minden a végén, igaz én azt hittem még az elején, hogy a fiatalabb Nico lesz a szerelme Lamournak, de nagyon őrültem, hogy mégis Lorenzo lett a párja. Romantikával fűszerezett nagyon izgalmas regény, egy kis izgalommal.

"A múlt titkai éppen úgy Olaszországban rejtőznek… mint a váratlan szerelem.
Lamour Harringtonnal másodszor fordult elő, hogy egy tragédia következtében veszítette el a szeretett férfit. Tizenhét éves volt, amikor az apja örökre eltűnt egy titokzatos tengeri balesetben. Amikor a férje is váratlanul meghal, úgy érzi elárulták, és visszatér a kis házba a buja növényzetű Amalfi parton, ahol gyermekkora legboldogabb éveit töltötte az apjával. Csakhogy a mesés partszakaszon magányosan álló házikónak szintén megvannak a maga titkai, és hiába a szikrázóan kék tengeren ringó bárkák, és a mindent betöltő citromillat, Lamour kénytelen szembenézni az igazsággal. Vajon az apja halála tényleg baleset volt? Vagy rejtegetett valamit, és ez vezetett az idő előtti távozásához? Eközben valaki biztos akar lenni benne, hogy Lamour nem fedi fel az idilli, mesés part titkát. Az asszony életébe belép két rejtélyes, erőteljes férfi, és miközben köztük vívódik, rájön, hogy a múlt olyankor tér vissza, amikor az ember legkevésbé várná. Lamournak le kell számolnia kétségeivel, mert csak így szedheti össze a bátorságát és élhet teljes életet.

Adler színes leírásai Olaszországról ugyanolyan csábítóak, mint maga a történet. Az ember szinte érzi a tenger sós illatát, egy jó cappuccino erős, kesernyés ízét. Pompás leírása nyomán legszívesebben összepakolnánk és elindulnánk Rómába! A Ház Amalfin szerelemmel és rejtélyekkel teli, magával ragadó regény, az itthon is átütő sikerű Toszkánai nyár és Riviéra Hotel világhírű szerzőnőjétől."

Értékelés: 10/9

2 megjegyzés:

Rose Woods írta...

Kedves Móni!
Mint könyves-filmes blogot vezetőt talán érdekel egy játék. Néhány bloggerrel együtt a kedvenc filmjeinkről készítünk egy-egy bejegyzést, majd tovább adjuk a lehetőséget netes ismerőseinknek. Mint rendszeres olvasód, én Rád gondoltam. Ha van hozzá kedved, látogass el ide: http://www.fozocskezo.blogspot.com/
Itt meglátod, mi is ez pontosan.
Üdvözlettel: Anikó

Móni írta...

Kedves Anikó!
Nagyon köszönöm a lehetőséget, megpróbálok vele minél hamarabb élni és nem megszakítani. :)