2010. január 24., vasárnap

Film - Újhold

Megnéztem én is egyszer. Ekkor felfogtam, hogy mi is történik ebben a részben. Majd megnéztem mégegyszer, és akkor teljesen rájöttem. Rám is rám tört az az érzés, ami Bellára, volt olyan, amikor vele sírtam, és vele örültem a végén. Sokan emiatt a rész miatt lettek Jacob 'fanok', hát ez nekem nem jött össze. Nem szeretem Jacobot, és ez után se fogom szeretni. Igaz, mint pasi nagyon jó, SŐT nagyon, nagyon jó! De mikor utánanéztem és rájöttem, hogy 17 éves a drága, akkor ez a kis imádatom is eltűnt iránta.
Egy szó, mint száz jó volt, lehetett volna jobb is, de a harmadik rész tuti jobb lesz!

Alkonyat - Újhold
Új Hold (Alkonyat 2) - The Twilight Saga: New Moon film

amerikai horror dráma, 2009

magyar bemutató: 2009. november 19.
amerikai bemutató: 2009. november 20.
rendező: Chris Weitz
főszereplők: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Ashley Greene, Peter Facinelli, Elizabeth Reaser, Kellan Lutz, Nikki Reed
gyártó studió: Summit Entertainment

Bella 18. születésnapi buliján történik egy kis baleset, aminek következtében a Cullen család elhagyja Forks kisvárosát. A lány ezt a veszteséget alig bírja elviselni, és mindenhol keresi az útat, hogy Edwardot láthassa mégegyszer. Eközben pedig gyermekkori barátjával, Jacobbal közös programot talál, aminek következtében a két fiatal egyre közelebb kerül egymáshoz…

4 megjegyzés:

Rose Woods írta...

Nem olvastad még? Nem találom lejjebb csak az Eclipse-et. Könyvben ezerszer jobb. Érthetőbb. Egyébként vesszen Jacob, éljen Edward!
:-D

Móni írta...

De, természetesen olvastam, csak még nyáron. Valahol van róla bejegyzés. Így van, éljen Edward!! :))))

Móni írta...

Megtaláltam, még júliusban olvastam ezt a részt! :)

Rose Woods írta...

Oké, megnézem!