2010. január 17., vasárnap

Kendvenc filmjeim

Anikó hívott még játékra egy pár napja, és most eleget is teszek a kérésnek. Megpróbálom összeírni a kedvenc filmjeimet.


Leges-legelső film, ami teljesen abszolút nyerő az a mindenki által imádott TWILIGHT - ALKONYAT! :) Szerintem senkinek sem kell bemutatnom, imádom, és megunni nem tudom. :)
A New Moon már nyerte el ennyire a tetszésemet, de arról később írok.


A Harry Potter szériából is van egy kedvencem a negyedik rész, a Tűz serlege. De egyáltalán nem azért, hogy Robert is benne játszik, mert nekem nagyon sokáig fel se tűnt, hogy ő is benne van. :)


Ugyan nem film, hanem sorozat, de a Gilmore lányok szinté örök kedvencek a Szívek szállodája sorozatban.

És, mivel nőből vagyok, ezért a romantikus - nyálas - csöpögős filmeket is nagyon szeretem. :) Ebből nagyon sok van, de minden olyan filmet szeretek, amiben Katherine Heigl szerepel.

Szeretném megköszönni Anikónak mégegyszer a lehetőséget, és tovább szeretném adni:

Juditnak
Andinak
Cseverkének

5 megjegyzés:

kacskaringopia írta...

Kezet foghatunk, mert egyezik az ízlésünk!:-)

Móni írta...

Akkor átnyújtom virtuálisan a kezemet, és kezet fogunk! :))))))

Rose Woods írta...

Kedves Móni!

A háromból kettő nálam is igencsak nyerő. A Szívek szállodáját egyszerűen nem lehet megunni. A Harry Pottert még nem láttam.

Örülök, hogy megosztottad az olvasóiddal az abszolút kedvenceket.

Herman Annamária írta...

Nekem is 4 rész a kedvencem a H.P.-ből. Történetileg, logikailag és látványban is ütős. Veled ellentétben én már az első alkalommal felfigyeltem Cedric-re (nem tudom hogy kell leírni), bár az biztos, hogy most sokkal jobban néz ki Robert az Alkonyatban, mint ott.

Judit írta...

Köszönöm szépen. Hamarosan én is elregélem mik a kedvenceim, bár ezekkel is mind egyetértek, amiket te írtál:)