2009. november 5., csütörtök

Könyv - Janet Evanovich: Szingli fejvadász 1. rész

Elolvasva: 2009. 11. 04
Én se hagyhattam ki a fejvadász történetét, és nem is bántam meg. Az elejének igaz 3X kellett nekikezdenem, de szerintem én nem voltam a toppon. Viszont pár napja újrakezdtem, és tegnap este már nem is bírtam letenni, hogy megtudjam mi lesz a vége. Nagyon vicces kis történet volt, igaz volt olyan, amikor egy kicsit gyorsan olvastam, mert szerettem volna túl lenni azon a részen, van amit pedig 2X is elolvastam és hangosan nevettem rajta. Nagyon jópofa a nagyik, de azért Morelli se kutya, viszont Ramireztől néha még én is féltem. A robbantós jelenetet én is megnéztem volna, de legjobban a leégett szemöldökére és szempillájára lettem volna kíváncsi, de csakis nevetés céljából. Összességében nagyon tetszett, és már olvasom is a második részt!

"Stephanie Plum közel harminc (kilóban sajnos távol), elvált, munkanélküli, kocsi nélküli, pasi nélküli, Mióta a fejébe vette, hogy beáll fejvadásznak, mindig történik vele valami. Hol kocsik robbannak körülötte, hol szatír tör rá, hol megskalpolnak valakit, és közben valahogy mintha minden Joe Morelli körül forogna. Aki hatévesen becsalta a garázsba, hogy "vonatozzon" vele, jó tíz év múlva pedig "elvette a csokis fánkját".
És ha mindez még nem lenne elég, ott az anyja, aki folyton újra akarja házasítani, meg persze Mazur nagyi, akinek mindenről három dolog jut az eszébe: a szex, a szex és a szex.
Janet Evanovich krimifolyama a világ első számú szórakoztató női sorozata. Minden kötete már néhány nappal a megjelenése után vezeti az összes sikerlistát, sokmilliós rajongótábora jobban várja, mint a Szex és New York vagy a Maffiózók újabb részét."

Értékelés: 10/10

Nincsenek megjegyzések: