2009. szeptember 20., vasárnap

Könyv - Elizabeth Adler: Találkozunk Provance-ban!

Elolvasva: 2009. 09. 20
Már nagyon rég óta szerettem volna Adlert olvasni, de soha nem volt bent a könyvtárban egy könyve sem. Viszont múltkor egész véletlenül figyeltem fel rá, hogy egy kötet ott lapul a polcon. Gyorsan magamhoz is vettem, és a könyvtáros lányka is kinézte már magának. :) De én voltam a gyorsabb ám! Holnap viszem is vissza, hátha akkor már ő lesz a gyorsabb!
Most fejeztem még be, addig fel se keltem az ágyikóból. :) Nagyon szeretek ágyban olvasni, csak sajnos mostanában nagyon ritkán jut rá időm. Egyszerűen csak annyit tudok rá mondani, hogy felemelően nagyon jóóóóó! Mind a tájleírások, mind pedig az érzelmek, amik végigmennek a könyvön. Biztos fogok még olvasni tőle, ha nem kapják el előlem a könyvtárban a könyveit! :)

"Provence napsütötte vidékén az apró falvak élete titkokkal teli. Ám Franny Marten mit sem tud erről a világról. Az ő kicsiny kaliforniai házát csupán szerelmi álmai töltik meg, csakhogy óriási csalódás éri. Fájdalmáról váratlan esemény tereli el a figyelmét: titokzatos levél érkezik a címére, amelyben egy meghívót talál a régi, neves Marten család provence-i összejövetelére. Noha Franny alig ismeri távoli rokonait, hirtelen elhatározással útra kel élete nagy kalandjára. Egy olyan világba érkezik, amelyikben mintha valamikor régen megállt volna az idő, egy olyan tájra, amelyet a közeli tenger azúr tündöklése ragyog be. És amikor a lány megtudja, valójában miért is terelte a sorsa Provence-be, azt is megérti, hogy a szerelemben gyakran nem minden az, aminek látszik. Elizabeth Adler, a romantikus krimik nagyasszonya, számos pazar helyszíneken játszódó regény világhírű szerzője Toscana, Velence és Capri varázslatos tájai után provence-i randevúra hívja olvasóit. A mesés vidéken játszódó szerelmi történet a világhírű Peter Mayle-regények legjavával vetekszik."

Értékelés: 10/9

Nincsenek megjegyzések: