2009. szeptember 8., kedd

Beszerzés

Nem szerettem volna írni az augusztusi beszerzésemről, de ma már megint vettem könyvet és gondoltam leírom. Nem biztos, hogy minden hónapban veszek könyvet, a költségvetésem nem engedi, de ha veszek lejegyzem azt is.
Van nálunk egy újság árus bódé, ahol havonta nem is egy Ulpiusos könyvet lehet venni 500 Ft/darab áron. Szinte hetente többször is megyek nagy izgalommal, hogy milyen újdonságok vannak kitéve. Ma találtam a Cox könyveket 1500 Ft-ért a 3-at. A másik 3-at már régebben vettem, valamikor augusztus elején.





Ugye én se hagyhattam ki a Libri Sorozatimádók akcióját! Igaz egy kicsit kalandos volt a csomag szállítása, de épen és egészségesen megérkezett hozzám. Kis csalafinták voltak a Librisek, mivel az Akciók menüpont alól kivették ezt az akciót, de ha a könyveket keressük még megvannak ugyanilyen áron. A Ward kötetek már nincsenek benne, de a Szingli fejvadász még igen.


Internetes aukció oldalon vettem ezt a két könyvet. A Luxe girl 1400 pénz volt, a másik pedig 1000 Ft. Szinte ajándékok voltak. :)))



Ezt pedig a Tesco külsejében lévő Tóth Könyvkereskedésben vettem 350 pénzért. Megtetszett a tartalma, és kellett. :)))



Ez összesen 15 könyv, ami hozzám képest nagyon nagyon sok!!!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: