2012. november 25., vasárnap

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 7. – Útvesztő

Elolvasva: 2012. 11. 16.
Nagyon vártam már ezt a részt, de egyben szomorú is vagyok, mert már csak egy rész van hátra. :(
Normális bejegyzést nem hiszem, hogy fogok tudni írni róla, mert csapongok az érzések között. Próbáltam lassabban olvasni, kiélvezni minden napot, minden momentumot, de nem nagyon sikerült. Mert ugye hajtott a hév, a kíváncsiság. Kivételesen nem volt olyan momentum, amint nem szerettem. Még most Reni se nyávogott annyit, mint az előző részekben. Cortez nagyon szimpatikus lett, Kingának és Davenek pedig egy hatalmas nagy 5-ös! Zsák történetén pedig szinte röhögő görcsöt kaptam. :) :D
De ez a vége most mi volt??? Komolyan??? Képes volt így itthagyni bennünket Larura?? Ejnye-bejnye! :)

"Szeptember 1-jén Reniék immár irigyelt végzősökként lépnek be a suli épületébe, de vajon tényleg irigylésre méltó a helyzetük? Egy biztos: a legzsúfoltabb, legeseménydúsabb évnek néznek elébe, amelynek már az első fele is tele lesz óriási élményekkel (szalagavató, nagy végzős bulizások, utolsó közös szilveszter), ugyanakkor komoly buktatókkal (érettségi tárgyak kiválasztása, a felkészülés megkezdése és a nagy kérdés: a továbbtanulás). Ám a 12/b., mint tudjuk, nem átlagos társaság: ők mindent megtesznek azért, hogy az utolsó évük valóban felejthetetlenné váljon, nemcsak önmaguk, de a Szent Johanna gimi összes tanára és diákja számára is…"

Értékelés: 5*

Nincsenek megjegyzések: