2012. november 5., hétfő

Daniel Glattauer: A hetedik hullám

Elolvasva: 2012. 11. 04.
Mindenképpen el szerettem volna olvasni ezt a részt is az első után. Az első rész sziporkázó volt és a végén egy nagy csattanóval fejeződött be, amit egy hibaüzenet követett a rendszergazdától.
És itt folytatódik ez a rész. Emmi és Leo kapcsolata folytatódik, bonyolódik, szövődik hol jobb, hol rosszabb mederben. Én titokban egész idő alatt kis sunyin azt reméltem, hogy minden rendben lesz közöttük. Hogy el fog tűnni Pamela és Bernard is. De azt nem gondoltam volna, hogy Emmi ennyi ideig és így húzza majd Leo fejét. :) De minden jó ha a vége jó, és a legvégén a telefon is meglett!

"A Gyógyír északi szélre folytatása! Egyetlen ember nem adhat meg mindent a másiknak. De akarnia kell. És soha nem adhatja fel, hogy legalább megpróbálja. Leo és Emmi véletlenül kezdenek e-mailezni egymással, s noha egyetlenegyszer sem találkoznak, szenvedélyesen egymásba szeretnek. Csakhogy Leo váratlanul Amerikába távozik, levélváltásuk megszakad. A férfi egy év után tér vissza Bostonból, s újra levelezni kezdenek. Mindketten érzik, hogy még mindig vonzódnak egymáshoz. Talán mégis jó lenne találkozni, hogy végre kiderüljön, hogyan tovább.
Értékelés: 4 (De csak azért, mert a legnagyobb csattanó nekem az első részben volt.)

Nincsenek megjegyzések: