2012. november 4., vasárnap

E. L. James: A sötét ötven árnyalata

Elolvasva: 2012. 11. 03.
HŰHA 2. felvonás, azaz "Szent Tehén"!
Igen, én sem bírtam magammal (és persze a kíváncsiságom sem) és muszáj voltam elolvasni ezt a részt is.
Ugye ott folytatódik ez a rész, ahol az első abbamarad. Őrlődik Ana és ahogy később látjuk Christian is szeretné visszakapni. És nem telik bele 10-15 oldal és már megint a felnőtt jeleneteket olvashatunk. Az biztos, hogy a kémia az tökéletesen működik közöttük. :)
Volt egy bizonyos csavar a történetben, akit Leilának hívnak. Ő Christian ex alávetettje, aki egy kicsit megbolondult. De egy egyszerű jelenettel lezárja az írónő ezt az ígéretesnek hangzó csavart, sajnos. Legalább egy kis izgalom is lett volna a történetben.
Megvoltak a szokásos szeret-nem szeret, elhagy-nem hagy el, jó vagyok-e neki vagy nem párbeszédek, gondolatok, amik már egy kicsit sablonossá is kezdtek válni az én szememben. Jó az biztos, hogy nem mindennap találkozik az ember leánya egy ilyen gazdag (óránként 100 000 dollárt kereső - szentséges basszantyú!) és természetesen jóképű férfival, de ez már túl nyálas volt.
Aztán a NAGY bejelentése Christiannak. De most komolyan, csak ENNYI??? Én valami nagyobb csattanót vártam, ha már ennyire beharangozta, de ki tudja még mi lesz itt.
A történetben egyre nagyobb szerepet kapott Mrs. Robinson, akit mi olvasók is úgy ismertünk meg, mint Ana. Tehát egy nem szerethető szereplő lett, aki lehet ki is lett írva a harmadik részben.
Tehát kövezzetek meg, de nekem még mindig bejön ez a sorozat (és a vanília is) és várom a folytatást is. Na meg persze a filmet is, mert ha jól olvastam lesz belőle.
És persze a borítón az a bizonyos álarc van...

"A gyönyörű fiatal milliárdos, Christian Grey egyedi ízlésétől és sötét titkaitól elbátortalanodva Anastasia Steele kilép a kapcsolatból, és beindítja karrierjét a seattle-i könyvkiadónál. De a Christian iránt táplált vágy még mindig jelen van minden egyes ébredésénél, és amikor a férfi egy új megállapodást ajánl fel, Anastasia képtelen ellenállni.
Újra lángra lobban perzselően érzéki viszonyuk, és Anastasia egyre többet tud meg sérült és megszállott „Ötven árnyalatának” szívszaggató múltjáról.
Míg Christian belső démonaival harcol, Anastasiának szembe kell néznie a férfi korábbi partnerei iránt érzett dühével és féltékenységével, és meg kell hoznia élete legfontosabb döntését."
Értékelés: 4,5

Nincsenek megjegyzések: