2011. július 10., vasárnap

Könyv - Sophie Kinsella: A boltkóros babát vár

Elolvasva: 2011. 07. 10.
Mikor kézbe vettem ezt a részét a sorozatnak, már a fülszövegnél gondoltam, hogy itt valami nincs rendben. Volt egy bizonyos szereplő, akit nem tudtam beazonosítani. Kiderült, hogy kihagytam egy részt, de ha már elkezdtem nem akartam abbahagyni. De így utólag kellett volna az a kimaradt rész is, de ami késik nem múlik, mivel megrendeltem a Kelly kiadó akciójában az új résszel egyetemben. :)
Ez a rész a szokásos Becky stílusban íródott, amit én kifejezetten szeretek. :) Muris volt olvasni a sok vásárlást, a sok hezitálást, és érdekes volt a Venetiaval kapcsolatos féltékenykedés is. Végre már ilyen oldaláról is megismertük Beckyt

"Becky mérhetetlenül boldog! London legújabb, legpuccosabb divatáruházában dolgozik, férjével Luke-kal álmaik házát keresgélik – talán a titkon áhított, faltól falig érő, cipők tárolására hivatott gardróbra is futja. S ha ez még nem lenne elég a boldogsághoz: ráadásul babát is várnak! Tulajdonképpen madarat lehetne fogatni vele – pláne, mióta kitapasztalta, hogy egy kis shoppingolás kiváló ellenszere a reggeli rosszulléteknek… Elvégre nem tétlenkedhet holmi émelygés miatt, mindennek tökéletesnek kell lennie mire a kicsi megszületik! A belsőépítész tervezte babaszobától kezdve a legújabb trendet követő babakocsin át, egészen a legjobb szakember hírében álló szülésznőig. De amikor kiderül, hogy a híres-neves orvos történetesen Becky férjének okos, szexis exbarátnője, Becky tökéletesnek tűnő világa elkezd darabjaira töredezni. Nem elég, hogy az anyaságra való készülődés kihívások elé állítja, hogy mostantól kettő helyett is kell vásárolnia, még a férjéért is közelharcot kell vívnia a legjobb szülésznővel… Új könyvének több mint nyolc millió eladott példányával Sophie Kinsellát méltán tarthatjuk az egyik legsikeresebb kortárs írónak. A Boltkóros naplójából már jól ismert és szeretnivaló, a vásárlásért végletekig rajongó hősnő, Becky Brandon – született Becky Bloomwood – legújabb, babavárós kalandjain nevethetünk, izgulhatunk, és az Olvasó olykor biztosan a könnyeivel fog küszködni."

Értékelés: 5

Nincsenek megjegyzések: