2011. július 16., szombat

Könyv - Lisa Jane Smith: Vámpírnaplók II. – Küzdelem

Elolvasva: 2011. 07. 15.
Na ez már mindjárt más, mint az első rész. Igaz nem az igazi, de sajnos nem is lesz szerintem nekem az (de még tévedhetek, van hátra még pár rész), mert én elsőnek a sorozatot néztem meg és hozzá tudom hasonlítani.
Tetszik sok minden a könyvben, ami valószínűleg a sorozatban is tetszik. A két testvér harca egymással egy nőért, Elena szerelme és évődése. Sőt nagyon bejött a vége is, végre egy jó nagy fordulat, amire nem számítottam! Izgatottan várom a harmadik részt! :)

"Damon: elhatározta, hogy megszerzi Elenát. Saját testvére életére tör, hogy az övé legyen a lány. Stefan: elkeseredetten vágyik a hatalomra, hogy elpusztítsa Damont és megvédje Elenát. Kénytelen engedni vérszomjának.
Elena: a lány, aki bárkit választhatna, egy szerelmi háromszög kellős közepén találja magát… és megtörténhet a tragédia!
Kövesd a Vámpírnaplók titkát, ne maradj le az egyre drámaibb fordulatokról.
Küzdelem után árad a Harag.
Mivé fajul a szerelem? Mivé fajul a gyűlölet?"

Értékelés: 4

Nincsenek megjegyzések: