2011. július 10., vasárnap

Az olvasás 7 hete - 1 hete

Csak nagy nehezen megszületik már ez a bejegyzés is, mivel most fogok neki harmadjára. Tegnap elment a netünk, majd visszajött, de mire megírtam újra elment. Elvileg most már jó, remélem így is marad.

Az első hét témái közül én az alábbi témát választottam:

Ki adott először könyvet a kezébe? Kinek a hatására kezdett el olvasni?

Először könyvet én szerintem az iskola, a tanítónénik hatására vettem a kezembe, és 100%-ig biztos vagyok benne, hogy a Két Lotti volt az első könyvem. Kb. 20X olvastam el szerintem, de még a mai napig is előveszem néha és elolvasom, ami kb fél óra olvasás, de a mai napig IMÁDOM!!! :) Ezután pedig megindultam az olvasás terén, jöttek a kötelező olvasmányok, a Vuk, a Lassie, a Pál utcai fiúk, Az egri csillagok stb. És a mai napig nem állok meg, mert egy könyvtáros és egy magyar tanár hogy nézne ki, ha nem olvasna. :))))))

Nincsenek megjegyzések: