2010. július 10., szombat

Könyv - Richelle Mead: Vámpírakadémia

Elolvasva: 2010. 07. 08
Kedvenc karakterem: Dimitrij
Egy német szakos kolléganőmtől kaptam kölcsön a könyvet, és egyből bele is vetettem magam. Egy kicsit utánaolvastam, hogy tisztában legyek a fogalmakkal, és így sikerült egy érdekes olvasmányt elolvasnom. Volt bennem egy kis félsz, hogy megint egy Twilight utánzatot fogok olvasni, de nem így érzem. Nagyon örültem végre annak, hogy nem egy sármos vámpírfiú és egy kissé esetlen emberlány szerelméről olvashattam. Nagyon örültem annak is, hogy egy iskolában játszódott a történet, és több szálon is futottak a történetek. A központban Rose volt, aki egy dampry testőr, Lisa mora testőre. Lisa egy mora uralkodói ház tagja. A könyv elején azt látjuk, hogy Lisa és Rose az akadémiáról elszökve a külvilágban élnek. Majd megtalálják őket, és visszaviszik az Akadémiára. Rose büntetést kap, jönnek a történések, a szerelem az edzőjével Dimitrijjel, és a gonosz elkapása. Igazi tiniregény, egy kis vámpírizgalommal.

"A világsikerű sorozat első kötetében Lissa Dragomirt és Rose Hathawayt két év bujkálás után elfogják és visszazsuppolják a Montana erdőségeinek mélyén megbúvó Szent Vlagyimir Akadémia vaskapui mögé. A vámpíriskola a mora uralkodói családok és dampyr testőreik számára szolgál oktatóhelyül. Az akadémia falain belül a két lánynak különböző viszálykodással, rosszindulatú pletykákkal, tiltott szerelemmel és fenyegetésekkel kell megbirkóznia. De mindketten tudják, hogy a legnagyobb veszély a kapukon kívülről leselkedik rájuk."

Értékelés: 10/9

Nincsenek megjegyzések: