2010. július 23., péntek

Díj

Nikitől és Erikától! Nagyon - nagyon szépen köszönöm! :)

Szabályok:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Tovább kellene adnom 7 embernek, de már nem megy, mivel annyira körbejárt, hogy szinte mindenki megkapta már.

7 dolog magamról:
1. Boxeralsóban alszom. :)
2. Minden héten 1X vasalom a hajamat.
3. Rákattantam egy ideje a Farmville-re. :)
4. Nem szeretem a feliratos filmeket.
5. Nem szeretem a karalábét, karfiolt, kelkáposztát, petrezselymet...
6. Kedvenc színem a lila, ami nagyon megy a zöld szememhez.
7. Másik kedvenc hobbym a keresztszemezés.

Nikitől egy másik felkérést is kaptam.
Feladat: írjál ki tíz plusz egy könyvet, amiket te már olvastál, de ajánlanád a többieknek. Nevezz meg öt bloggert, akinek kíváncsi vagy a véleményére, linkeld be őket, és hagyj nekik üzenetet a blogjukban. jó olvasást.

1. Jodi Picoult: Elrabolt az apám
2. Sarah Dessen: Figyelj rám!
3. Charlaine Harris: Inni és élni hagyni
4. Janet Evanovich: Szingli fejvadász 1
5. Syrie James: Jane Austen naplója
6. Patrick Süskind: A parfüm
7. Lois Lowry: Az emlékek őre
8. Agatha Christie: Tíz kicsi néger
9. Sophie Kinsella: Egy bolkóros naplója
10. Meg Cabot: Locsifecsi királynő

Nincsenek megjegyzések: