2010. július 23., péntek

Könyv - Elizabeth Adler: Varázslatos Malibu

Elolvasva: 2010. 07. 22
Kedvenc karakter: Kalóz
Egy kicsit tovább tartott olvasni, de nagyon bejött. :) Több helyen játszódott, több ember élete kapcsolódott össze, volt izgalom és romantika is. Egyetlen egy dolog zavart, hogy a könyv utolsó 10 oldalán új könyvekből voltak részletek. Sohase tudtam, hogy meddig tart a könyv. De ezt leszámítva jó volt. :)

"A látvány lenyűgöző és rémisztő egyszerre; egy mesés villa ajtajában gyönyörű, kétségbeesett nő áll, aki csupán egy áttetsző fekete csipke hálóinget visel, és pisztolyt tart a kezében… Ki lehet ez a titokzatos asszony, aki néhány nappal később nyomtalanul eltűnik, míg a gyilkos fegyver Mac Reilly autójában bukkan fel legközelebb? Eközben eszeveszett nyomozás indul Amerika legnépszerűbb filmsztárja után, akinek szintén nyoma vész, és Mac régi szerelmét, Sunny Alvarezt hívja segítségül, nem minden hátsó gondolat nélkül…"

Értékelés: 10/10

4 megjegyzés:

Delfike írta...

Nekem is nagyon tetszett :)

b.m.grapes írta...

Nagyon jó a "könyves" ízlésed XD
Én is Adler könyveit falom mostanában.

Móni írta...

Köszönöm! :) Még mindig nagyon szeretem Adlert, csak az összeset elolvastam már, ami a könyvtárban fellelhető! :)

b.m. grapes írta...

Hát én még el vagyok egy kicsit maradva, de gyorsan pótolom :)