2010. július 14., szerda

Könyv - Claudia Gray: Evernight – Örökéj

Elolvasva: 2010. 07. 13
Kedvenc karakter: Balthazar
Meglátszik, hogy szabadságon vagyok, mert csak úgy repülnek ki a könyvek a kezeim közül. :))) Direkt nem olvastam utána, hogy ne tudjak meg semmit egyik szereplőről se, és úgy érzem, hogy nagyon jól tettem. :) Elkezdtem olvasni, és tiszta HP feeling ütött belém. Bentlakásos iskola, különleges diákok és tanárok. Haladtam szép a történettel, majd jött a nagy meglepetés. Az iskolai bál, Lucas és híres 'csók'jelenet, ami egészen másba torkollik. Majd szépen felpörögtek az események, és az utolsó 30 oldalon kibontakozott az egész cselekmény. Alig bírtam letenni. Már itt van a folytatás is. :)
(Ma elvonulok Ráckevére 3 napra egy leánybúcsúra, de viszek könyvet is!)

"Bianca szökni akar. Bianca új diák az Evernight Akadémián, egy háborzongató, gótikus bentlakásos iskolában, ahol az osztálytársak valahogy mind túlságosan tökéletesek: okosak, elegánsak, jófomán olyanok, mint a ragadozók. Bianca tisztában van vele, hogy nem illik közéjük. Ekkor találkozik Jareddel, aki szintén kilóg a sorból, s aki szemmel láthatólag mindent megtesz azért, hogy ne legyen olyan, mint a többi evernightos. Kettejük között tagadhatatlanul van valamiféle vonzalom. Bianca minden veszélyt vállalna, hogy a fiúval lehessen, de sötét, régesrégi titkok elszakítják őket egymástól. Bianca ekkor megkérdőjelez mindent, amit eddig igaznak hitt. Claudia Gray rossz csillagzat alatt született szerelmi története, és a veszélyes szövetségeket felvonultató izgalmas események lélegzetelállító modern vámpírmese a mai olvasónak. Claudia Gray New Yorkban él és dolgozik. Az Evernight az első regénye."

Értékelés: 10/10

2 megjegyzés:

Niki írta...

Látom "belehúztál" a vámpíros könyvekkel. :o) kíváncsi leszek, hogy fog tetszeni a 2. része, látom most olvasod. Nekem ez igazából nem jött be, de a Vámpírakadémia igen. :o)

Erika írta...

Sok szeretettel: http://erika-sorolvaso.blogspot.com/2010/07/kreativ-blogger-dij.html