2010. május 31., hétfő

Könyv - Rosamunde Pilcher: Nyáridő

Elolvasva: 2010. 05. 30
Kedvenc karakterem: Lucy, a kutya
Sokat olvastam már az írónőről, és nem is vártam mást tőle. Izgalmas, gyorsan elolvasható romantikus regény volt, váratlan fordulatokat hozott a számomra. Az elején egy kicsit jobban kellett figyelni a sok szereplő miatt, de a végére nagyon megszerettem őket, és már a fürdőkádba is vittem magammal. Nagyon szeretem az ilyen típusú könyveket, ebben a szomorú, szürke időben ilyen kell az ember lelkének. :)

"Alec és új felesége javában tervezgeti a rég várt skóciai nyaralást. Váratlanul kiderül, hogy Laura nem tarthat a férjével és annak baráti társaságával. Kárpótlásul az asszony később elutazik egy időre a festői Cornwallba, ahol Alec rokonainál száll meg. Elbűvöli a gyönyörű, régi ház, megismeri és megszereti a helyieket, s a csillogó kék tenger látványa lassan elfeledteti vele gondjait. Napozással és úszással múlatja az időt, mígnem egy nap vádaskodásokkal teli névtelen levél érkezése kavarja föl frissen meglelt nyugalmát. Hogy lelki békéjét visszanyerje, Laura kénytelen valóságos magánnyomozásba kezdeni, s ennek során feltárul a család múltjának kusza szövevénye. "

Értékelés: 10/9,5

2 megjegyzés:

matraimelinda írta...

Én is nagyon szerettem a történetet, csakúgy, mint Rosemunde Pilcher valamennyi általam olvasott regényét. szám szerint: hetet.:):)

Móni írta...

Most vettem ki még egy kötetét, kíváncsi vagyok majd arra is.