2010. május 16., vasárnap

Könyv - Max Allan Collins: A kétarcú ember

Elolvasva: 2010. 05. 16
Ez volt a másik CSI könyv, amit bent találtam a könyvtárban, és hiper szuper gyorsan elolvastam. Ez a LA helyszínelők egyik adását mondja el nekünk, amire én nem tudtam rájönni, hogy melyik lehet. Viszont így még izgalmasabb volt! :) Sokáig azt hittem, hogy nem az a gyilkos, akire gondoltam, de beigazolódott a gyanúm, és elnyerte méltó jutalmát.

"Kedvenc Las Vegas-i helyszínelőink újabb kalandos és minden eddiginél izgalmasabb nyomozásra invitálják hűséges olvasóikat. A Bűnös Város egyik szállodájában agyonlőnek egy ügyvédet, aki a maffia-perekben szerezte kétes hírnevét. Las Vegas külterületén egy rozsdásodó lakóbusz alatt az építőmunkások egy tizenöt éve meggyilkolt, mumifikálódott emberi testre bukkannak. A helyszínelők ezúttal is reménytelennek látszó küzdelmet vívnak az idővel, valamint az agyafúrt és gátlástalanul kegyetlen bérgyilkossal, aki amint rádöbben arra, hogy sarkában a törvény, egymás után szedi újabb és újabb áldozatait. Gil Grissom és csapata - Catherine Willows, Sara Sidle, Warrick Brown, Nick Stokes -, Jim Brass nyomozóval karöltve ezúttal már nem csupán a gyilkossal, hanem az FBI-jal is megvívja a csatát. Mint azt már megszokhattuk, a feszültség egyetlen percre sem csökken, s a helyszínelők aprólékos és fáradságos munkája fényt derít minden rejtélyre. Íme, a legújabb, izgalmas kötet a sorozat kedvelőinek!"

Értékelés: 10/9

Nincsenek megjegyzések: