2010. május 16., vasárnap

Sorozat - True Blood 1 - 2. évad

Nagyon kíváncsi voltam a sorozatra a könyv után, mert ugye a könyv annyira nem lett a szívem csücske. Viszont a sorozat, az nagyon nagyon az lett!!! Imádtam, imádom és imádni is fogom!!!!! Sőt, tűkön ülök a 3. évad miatt is, várom már nagyon nagyon! :)) Szóval, nekem telitalálat volt.

True Blood - Inni és élni hagyni
(True Blood)
színes, amerikai filmsorozat, 2008

rendező: Scott Winant, Michael Lehmann, Alan Ball, író: Charlaine Harris, forgatókönyvíró: Alan Ball, Raelle Tucker, Charlaine Harris, operatőr: Matthew Jensen, John B. Aronson, Checco Varese, zene: Nathan Barr, producer: Alexander Woo, executive producer: Alan Ball, vágó: Michael Ruscio, Peter B. Ellis

szereplő(k): Anna Paquin (Sookie Stackhouse), Stephen Moyer (Bill Compton), Ryan Kwanten (Jason Stackhouse), Rutina Wesley (Tara Thornton), Sam Trammell (Sam Merlotte), Nelsan Ellis (Lafayette Reynolds), Alexander Skarsgard (Eric Northman)

1 megjegyzés:

zakkant írta...

Névnapomra én a sorozat 3. évadját kértem és meg is kapom :D Várom már június 13-át