2010. február 25., csütörtök

Könyv - Elizabeth Adler: Párizsi rendevú

Elolvasva: 2010. 02. 24
Én is vegyes érzelmekkel kezdtem el olvasni ezt a regényét az írónőnek, de én nem csalódtam. Hangulatos szerelmi történetet kaptam, gyönyörű tájleírásokkal és ételekkel, ahol néha össze is futott a nyál a számban. Komolyan, most már valami rágcsával ülök le olvasni Adlert, mert mindig megéhezek közben, pont mint a Vacsoracsata nézésekor. :) A vége ugye Happy End, de mit is lehetne várni Adlertől. :) Érzelmekben és szenvedélyekben szintén gazdag ez a regény is, és szinte én le se tudtam tenni, pár nap alatt kiolvastam. Szeretem Adlert, még mindig szeretem! :)

"Párizs fényei, Provence ízei és a Cőte d’Azur színei egy életre szóló szerelmes utazáson. Párizs a világ legromantikusabb városa, a szenvedélyek földje. Lara Lewis egykor úgy hitte, hogy férjével a szerelem legszebb napjait élte át Párizsban. Jó pár év elteltével romantikus kalandot tervez: újraélni a nászútjukat, meglátogatni a régi kedves helyeket, felmelegíteni a kihűlőben lévő kapcsolatot. Ám felmerül a gyanú, hogy férje viszonyt kezdett az asszisztensével, így Lara vakmerő lépésre szánja el magát: új útitársat választ, egy fiatal férfit, akit még alig ismer. Így indul szenvedélyes kalandjuk Franciaországon át, melynek végére kiderül, hogy az emlékek ereje, vagy az új fellángolás győz-e Lara szíve felett. Elizabeth Adler számos, pazar helyszíneken játszódó romantikus regény világhírű szerzője Toszkána és Amalfi után most a szerelmes szívek városába kalauzol minket, egy olyan asszony szenvedélyes útjára, akit az igaz szerelem eddig a pillanatig egész életében elkerült."

Értékelés: 10/8

2 megjegyzés:

Delfike írta...

Látom neked is ez az Adler könyv jobban bejött, mint a Hotel Riviéra. Én egyenlőre hagyagolom most Adlert,mert egy kicsit besok(k)altam tőle.

Kecsó írta...

Hol és mennyiért:
http://keres.konyvar.hu/?mind=párizsi+randevú