2010. március 6., szombat

Könyv - Margaret Ryan: Esküvő-hadművelet

Elolvasva: 2010. 03. 04
Múlt héten, mikor könyvtárban jártunk kolleganőmmel "kapcsolattartás" címszó alatt, meglátogattuk a gyerek részleget is. Ott akadt ez és még egy pár ifjúsági regény is, így most ilyen könyveket olvasgatok.
Miután elolvastam a könyvet, akkor néztem meg a hátsó oldalt, és jöttem rá, hogy ez volt a 3. része. No de nem baj, így is tetszett. Olyan kis aranyos, ifjúsági regény volt, jópofa nagymamával, rengeteg állattal. Próbálkozom majd beszerezni a többi részét is, el kell olvasnom. :)

"Abby nagyanyjával soha nem unalmas az élet. Az iskolában tehetségkutató versenyt rendeznek, amiből Abby sem maradhat ki. Sajnos semmi zenei hallása, az énekhangja pedig fülsértő, és ezen még a gyakorlás sem segít. Nagyival igazán jó tervet főznek ki, hogyan mérkőzhet meg mégis Abby riválisával, Belinda Beléndekkel. Az élet azonban még ennél is sokkal, de sokkal bonyolultabb. Vajon ki lehet a rejtélyes, fekete szakállas férfi, és mi köze lehet Abbyhez?"

Értékelés: 10/8

Ui.: Az én 71 éves nagymamámat rászoktattam az Alkonyatra!!! :)))) Már az Újholdat olvassa!

Nincsenek megjegyzések: