2010. március 14., vasárnap

Könyv - Thomas Brezina: Boszorkánytitok

Elolvasva: 2010. 03. 12
Másik szerzeményem ez volt a gyerekkönyvtárból. Gyorsan ment, vastag lapok, nagybetűk és Brezina könnyedsége ezt adta. Szerintem fogok még tőle olvasni, de azért én Harry Potter utánzatnak éreztem ezt is, igaz voltak benne egyedi dolgok is (pl.: Boszorkánytaps). Azon teljesen meglepődtem mikor utánaolvastam Brezinának, hogy úgymond 'tucatíró', 'megélhetési író'. Kíváncsi vagyok, hány könyvet fog még írni.

"Ez a kétbalkezes boszorkányok napja! A lányok figyelmetlenségből megszegték a legfontosabb boszorkányszabályt: sohasem szabad mások előtt varázsolni! Ebből nagy baj lesz! Főleg, ha egy még zűrösebb varázslattal próbálják helyrehozni...
Varázslat varázslatot követ - már totálisan túlvarázsolttá vált a helyzet! Pont most, amikor Tinkát és Lizit meghívták a boszorkánybajnokságra! A fődíj: három titkos kívánság...
Ez az, amire a lányoknak ebben a hajmeresztő káoszban a legnagyobb szükségük van!"

Értékelés: 10/6

Nincsenek megjegyzések: