2010. március 27., szombat

Könyv - Ira Levin: Stepfordi feleségek

Elolvasva: 2010. 03. 25
Én úgymond tiszta lappal indultam ennél a könyvnél, mivel nem láttam a filmet, sőt még nem is olvastam róla. Igaz így is furcsa volt. Furcsa, néhol összefüggéstelen, és a legjobban várt csattanó maradt el. Nem tudjuk meg, hogy miért lesznek háztartási robotok a nők. Vajon tényleg a Férfiegylet tagjainak a keze van benne? Vagy a víz? Hát ezt én már sohase tudom meg. Amúgy az alapötlet jó, egy házaspár beköltözik egy kisvárosba, tiszta olyan hangulat, mint a Született feleségek. Lehet egyszer ráveszem magam a filmnézésre is. Elvileg többi honlap is kriminek sorolja be a könyvet, de szerintem nem az. Én nem féltem, nem volt hátborzongató.

"Joanna és férje, Walter számára rendkívüli élményt jelentett Stepfordba költözni. Az idillikusnak tűnő kisváros azonban borzalmas titkot rejt... oly megrázó titkot, mellyel ha egyszer szembesül valaki, már soha többé nem lesz az, aki korábban volt.
Ira Levin két alkalommal is elnyerte a krimiírók Edgar Allan Poe díját. Jelen regényéből pedig Nicole Kidman főszereplésével készült azonos című film."

Értékelés: 10/7

3 megjegyzés:

Bridge írta...

Mikor láttam, hogy olvasod, nagyon kíváncsi lettem, mit fogsz szólni hozzá. Én pár éve olvastam, és nagyon tetszett. Kifejezetten ijesztőnek tényleg nem mondanám, inkább sejtelmes és egy kicsit bizarr talán, éppen mert homályos marad, hogy akkor mi is történt.
A film viszont nem tetszett, teljesen más a vége. :-/

Móni írta...

Sokat gondolkodtam, hogy megnézem-e a filmet, de szerintem nem. Jó ez így, hogy ilyen élményeim vannak róla, nem kell ezt megmásítani. :)))

Bridge írta...

Helyes :)