2010. február 7., vasárnap

Díj


Egy nagyon kedves díjat kaptam Amadea-től, amit nagyon szépen köszönök neki! :)) Ennek a blogomnak ez az első díja, így még különlegesebb számomra.

Tennivalók:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Akkor ugorjunk a 4. pontra. 7 dolog magamról.
1. Imádok a fürdőkádban, habok között olvasni. :)
2. Jobban szeretek filmet nézni számítógépen, mint tv-ben. (Valószínűleg a reklámok zavarnak)
3. Nem szeretem a teát!
4. Vasalom a hajamat. Ha nem vasalnám akkor úgy néznék ki, mint egy oroszlán! :)
5. Imádom a keresztszemes hímzést!
6. Egyre jobban rákattantam a Farmville-re.
7. Nem szeretem a szoknyát.

Próbálok olyan 7 embert választani, aki még nem kapta meg ezt a díjat (de nem megy 7 ember, mivel szinte körbeért ez a díj):
Ani, Rita, Athala,

2 megjegyzés:

Ani írta...

Hűűű... köszönöm szépen :)

Athala írta...

én is nagyon köszönöm :D és bocsi, h eddig nem jeleztem vissza, de teljesen elfelejtettem nézegetni a blogomat... ez az egyetem rossz hatással van rám... :))))) na, de most kiteszem magamhoz XD