2009. október 4., vasárnap

Könyv - Meg Cabot - Kim Harrison - Michele Jaffe - Stephenie Meyer - Lauren Myracle: Pokoli báléjszakák

Elolvasva: 2009. 10. 04
Ez az első olyan könyv, amit e-book formájában olvastam el. Jó, ez így nem igaz, mivel kinyomtattam, de ez az első, amiért nem fizettem és meg is marad nekem. :)
5 gimnáziumi báléjszakáról szóló ki történet, 5 író. Az biztos, hogy befolyásolta a hangulatom az olvasást, de van olyan történet, ami nagyon megtetszett és van olyan, ami egyáltalán nem fogott meg. Legjobban a Pusztító lánya tetszett benne, kiváltképp azért, mert az én kapcsolatom is ilyen szoros volt az apukámmal. Meg ugye Meyer kis szösszenete is ott van nálam az élvonalban. Legkevésbé tetszett a Csók és ármány. A halál és a lányka nekem túl befejezetlennek tűnik, a Vigyázz mit kívánsz pedig nem hagyott bennem mély nyomott. Összességében egyszer elment, és örülök, hogy nem fizettem érte (pedig szándékomban állt).

"Áll a bál, de para! Az öt izgalmas történet középpontjában a bál áll, pontosabban afféle para-bál, ahol aztán pokoli táncot lejtenek mindenféle lények. Délután, amikor még azon görcsöltél, hogy kétballábas vagy, és leginkább a ruhásszekrényed szegényessége aggasztott, eszedbe sem jutott, hogy maga a Nagy Kaszás visz majd táncba... Márpedig ő nem azért kért fel, hogy a toiletted dicsérje... Némely estély akciódússá fajul, olykor kivégeznek egy harapós kedvű vámpírt, angyalok csapnak össze démonokkal, szóval valamivel izgalmasabbak, mint egy retro öltönyös DJ szövegelése, és a lakásból sem kell kimozdulnod. Az ajtóval ne bajlódj, vagy bejönnek, vagy nem... Szóval, engedd el magad! Rémes estéd lesz!"

Értékelés: 10/7

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát nagyjából én is így értékeltem!
Olyan érzésem volt, hogy inkább csak az ilyen regények népszerűségét akarták meglovagolni, de nem igazán sikerült:( Illetve a részükről siker, mert biztos sokan megvették, igaz utána jó nagyot csalódtak...

Móni írta...

Szerintem is sokan megvették, én is meg akartam. De jól döntöttem, hogy ezt a megoldást választottam. :) Lehet, hogy ha egy kicsit jobban, többet dolgoztak volna az írók a műveiket, akár fergetegesre is sikerültek volna.