2009. június 29., hétfő

Beszerzés


El sem hiszem!!! Az úgy volt, hogy mentem a szokásos Népszabadságos DVD adagunkat megvenni a kedvenc újságosunkhoz, és ott termet előttem a Marie Antoinette című könyv. Mondom, húúúú ez nekem kell. Megfordítom, és vagy 6X meg kellett néznem az árát, hogy jól látom - e. 500 azaz ötszáz forint volt rányomva az eredeti ára helyett. Ki se adtam többé a kezemből. :)) A könyv vadiúj, egy kis törés, piszok sincsen rajta. Remélem máskor is akadok ilyen kincsekre. :) Volt még mellette egy Daniell Steel könyv, meg gyerekeknek való foglalkoztató füzetek is potom áron.
Hétvégén meg voltam Debrecenbe, megvettem az Újholdat végre, és a Dadusnapló című könyvet is ráadásul az útóbbit féláron! :)))) Bárcsak mindig ilyen akciók lennének!

4 megjegyzés:

Ani írta...

Ez biztos irtó jó könyv!

Móni írta...

Remélem is! :))))) Itt vár a polcomon, a többi elolvasandó mellett, és egyszer majd csak sor jut rá.

Delfike írta...

Kíváncsi leszek a beszámolodra a Dadusnaplóról.

Móni írta...

Még vár a polcomon, de lesz belőle beszámoló! :)