2009. június 20., szombat

Könyv - Sohonyai Edit: Engem szeress

Elolvasva: 2009. 06. 19
Sajnos erről az ifjúsági regényről nem tudok jót írni, sőt egyáltalán nem tudok mit írni. Két este alatt végeztem vele, nem nagy durranás. Pedig nagy reményeket fűztem hozzá, mivel én nagyon ifjúsági regény párti vagyok. Ráadásul napló formában íródott, ami másik nagy kedvencem. De csak úgy haladtak a lapok, a szöveg és nem volt jó. :( Ritkán írom ezt egy könyvre, mert általában mindig megkeresem a jó oldalát. De sajnos most ez tényleg nem volt jó. :(
"Micsoda boldog dilemma, ha egy lánynak két helyes, jóképű fiú közt kell választania - gondolhatná az olvasó. Pedig a tizenhét éves Zsófi mégsem boldog. Lehet, hogy nyamvadt kis gyökérből Igazi Nővé válni nem is olyan egyszerű? A népszerű fiatal írónőt a mai tinédzserek korosztályuk hiteles szószólójának érzik, ezért fogadták bizalmukba."

Értékelés: 10/4

Nincsenek megjegyzések: