2012. október 29., hétfő

Daniel Glattauer: Gyógyír északi szélre

Elolvasva: 2012.  10. 28.
Két könyvtáros kolléganőm már nagyon régóta ódákat zengett erről a könyvről, így muszáj voltam én is elolvasni. :) Erre pont kapóra jött a szombat estém, amikor a betegségemmel együtt ágyban feküdtem az e-book olvasóval és olvastam. Majd letettem, ahogy végeztem.
Szuper volt, egyszerűen szuper! :) Nem gondoltam volna, hogy egy e-mailekből álló folyam ilyen élményt vált  majd ki belőlem. Óriási élményt váltott ki belőlem és rájöttem, hogy még mindig menthetetlenül romantikus vagyok!
A történet ott kezdődik, hogy Emmi Rothner e-mailben szeretné lemondani a Like című magazint, de egy betűt félreüt és Leo Leikénél köt ki a levelet. Majd jönnek a sorozatos e-mailek és innen válik izgalmassá a történet. De nem fogom lelőni a poént, aki csak teheti olvassa el! :)

"Emmi Rothner e-mailben szeretné lemondani a Like magazin előfizetését, de félreüt egy betűt, és levele véletlenül Leo Leikénél köt ki. Minthogy újra meg újra a rossz címre ír, Leo egy idő után kénytelen felvilágosítani őt a tévedéséről. Így veszi kezdetét a különleges levélváltás, melynek során a teljes ismeretlenség és kedves bensőségesség közti keskeny mezsgyén egyensúlyozva egyre közelebb kerülnek egymáshoz, míg végül kénytelenek feltenni maguknak a kérdést: vajon a levelekben kifejezett, egymás iránti egyre erősebb érzéseik kiállják-e a személyes találkozás próbáját? És ha igen, hogyan tovább?"

Értékelés: 5

Nincsenek megjegyzések: