2010. április 25., vasárnap

Könyv - Whitney Lyles: Örök második

Elolvasva: 2010. április 21
Első benyomásra tiszta 27 idegen igen stílusú könnyed olvasmány volt, és a végére se változott meg a véleményem. Én belülről ilyen romantikus lelkű leányzó vagyok, így szeretem az ilyen 'nyálas, csöpögő' regényeket mint ez. Örültem, hogy Cate elhagyta a napokig nem telefonáló férfit (de vajon, miért bírta eddig, hogy nem telefonál neki?), és örültem annak is, hogy a volt iskolatárs lett a nagy Ő! Közel áll hozzám Cate, mivel tanító nő, és az ő környezetében is férjhez ment mindenki. Jókat mulattam a híres esküvő leveleken, a körömlakk felvételén át, a cipőig mindent leírt neki a 'barátnője'. Remélem én ilyen esküvőn nem fogok részt venni. :))

"A regény fergeteges romantikus komédia, egy olyan lány rabul ejtően szórakoztató, esküvőkben gazdag története, aki még a leglehetetlenebb helyzetekben is igyekszik megőrizni méltóságát, és próbál minden napot élete legboldogabb napjává tenni. Mit is lehet tenni, ha négy esküvő is szerepel a programjában - de egyik sem az övé? Mi jöhet még, miután felvonult az év legszörnyűbb göncében és szinte nullára írta a bankszámláját? Cate azt érzi, hogy egyre közelebb kerül a nagy... semmihez. Valamit tenni kell tehát..."

Értékelés: 10/9

Nincsenek megjegyzések: