2010. április 11., vasárnap

Könyv - Max Allan Collins: CSI: Miami – Floridai ámokfutás

Elolvasva: 2010. 04. 10
Egy kicsit meg is lepődtem, meg meg is örültem neki, mikor rátaláltam erre a könyvre a könyvtárban. Megszoktam már, hogy ilyen jellegű könyveket nem találok. Nagy izgalommal vetettem bele magam az olvasásba, és csak úgy faltam a sorokat. Nagyon jó volt, hogy nem kellett a szereplőket elképzelnem, hanem előttem voltak a színészek. Teljesen meg voltam győződve, hogy ki a gyilkos, és olyan csavart vett a vége, hogy csak én is pislogtam. Igaz nem jöttem rá, hogy láttam is ezt a részt, és így még élvezetesebb volt.

"A magyar olvasóknak is bemutatkozik a televízió képernyőjéről már jól ismert MIAMI helyszínelő csapat: Horatio Caine, Alex Woods, Calleigh Duquesne, Eric Delko és Tim Speedle. Las Vegas-i kollégáikhoz hasonlóan ők is kíméletlen tempóban üldözik a gátlástalan gyilkosokat, és a látszólag semmitmondó nyomokból kiindulva sorra oldják meg a rejtélyeket. A történet Las Vegasban - még Grissom területén - kezdődik, ahol holtan találnak egy fiatal énekesnőt. Minden nyom a szállodamágnás Thomas Lessorhoz vezet, ám, jó kapcsolatainak és szerencséjének köszönhetően, Grissom és csapata kénytelen végignézni, ahogy a férfi felszáll a repülőre, és úgy tűnik, megússza a dolgot... Miamiban azonban már nem érkezik meg a szállodájába, és a tengerparton egy tinédzser párocska hátborzongató csomagot talál a homokba ásva. Vajon kinek állhatott az érdekében kiiktatni a cseppet sem makulátlan erkölcsű üzletembert? És ezzel megkezdődik a hajtóvadászat... Horatio Caine és emberei szívós következetességgel és kitartással nyomoznak, s fáradozásuk végül elnyeri jutalmát. A feszültség egyetlen percig sem csökken, és mint azt már megszoktuk, csak a könyv legvégén derül fény az igazi tettes vagy tettesek kilétére és indítékaira. Íme, egy újabb izgalmas olvasmány a sorozat kedvelőinek!"

Értékelés: 10/9

Nincsenek megjegyzések: