2013. január 10., csütörtök

E. L. James: A szabadság ötven árnyalata

Elolvasva: 2013. 01. 03.
Egy kicsit megcsúsztam az értékelésekkel, meglátszik, hogy megkezdődött az idei év is. De próbálkozom és igyekszem is.
Nah, akkor a híres árnyalat - trilógia befejező kötete. Én naivan azt gondoltam, hogy ott kezdődik, ahol a másik rész befejeződött. De nem,in medias res-szel kezdődően belecsapott a közepébe. Ana és Christian már házasok, ennek a történtét is megtudjuk, mert szépen visszaemlékezik rájuk. Minden tiszta happy end, minden szép és jó. Az első 150 oldalt szinte untam, nem történt meg az izgalom, amit vártam a második rész után. Szexeltek, vásároltak, utazgattak, kiakadtak egymásra stb. Szerintem ezt a részt már nem járta át annyira a perverzió, igaz voltak ebben is újdonságok. De ugye nem is erről szólt most ez a rész.
Majd megtudta Ana, hogy érkezik Picipötty. Igazság szerint nem ezt vártam volna Christiantól, amit kaptunk, mikor meghallotta a hírt. De a lelkem mélyén jobban belegondolva és visszagondolva tényleg ezt kellett kapnunk.
Összességében a regény első felében egy kicsit unatkoztam, de a második fele nagyon tetszett, a vége meg kifejezetten! :) Az epilógus rész, amiben Christian szemszögéből látjuk a dolgokat, az meg nálam viszi a prímet! :D Jó lenne, ha lenne egy olyan rész, ami teljes egészében az ő szemszögéből mutatkozik be a regény.
Sajnálom, hogy vége lett a trilógiának, olvastam volna még a történetüket a gyerkőcökkel.

"Amikor a naiv Anastasia Steele és a gyönyörű fiatal milliárdos, Christian Grey találkozott, azonnal átjárta őket az érzéki izzás, amely visszavonhatatlanul megváltoztatta az életüket. Ana, akit sokkolt, bár ugyanakkor vonzott Christian nem szokványos szexuális ízlése, komolyabb elköteleződésre vágyott. Christian, nem akarván elveszíteni a lányt, beleegyezett a feltételeibe. Most mindenük megvan - szerelem, szenvedély, intimitás, vagyon és a világ összes lehetősége. De Ana tudja, hogy az ő szerető Ötven Árnyalatával nem lesz könnyű, együttlétük számos nem várt kihívás elé állítja mindkettőjüket. Anának meg kell tanulnia osztozni Christian fényűző életstílusában, anélkül, hogy feláldozná identitását. Christiannak pedig felül kell kerekednie agresszív irányítási kényszerén, miközben múltja démonjaival is meg kell küzdenie. De éppen amikor úgy tűnik, közös erővel bármilyen akadályt képesek leküzdeni, a balszerencse, a rosszakarat és a végzet összeesküszik ellenük, és valóra válnak Ana legsötétebb félelmei... Az Ötven árnyalat-trilógia harmadik kötete!"

Értékelés: 5

Nincsenek megjegyzések: