2011. február 25., péntek

Mindenféle


Végre előkerültem már én is! Nagyon rég óta nem írtam, aminek ez egyik oka az lehet, hogy november eleje óta elkezdtem tanítani is, ami az addigi szabadidőmet teljesen elvette. Olvasni se nagyon volt időm, bele kellett szoknom az új helyzetbe, mivel 9-10 osztályban kell szakiskolában magyart tanítanom, ami teljesen új dolog volt a számomra. Vele együtt minden iskolai dolog is a nyakamba zúdult stb. Aki tanár, annak ezt nem kell magyaráznom. :))
De úgy gondoltam, hogy már kellően beletanultam újra a dolgokba, és egy kis időm is van, így újra kezdek írni a könyvekről, amiket olvasok. Biztos, hogy lassabb tempóval haladok majd, de igyekszem. :))

Azért egy pár könyvet olvastam ez alatt az idő alatt, felsorolom:
- Sophie Kinsella: A boltkóros férjhez megy
- Susan Lewis: A francia viszony

Nincsenek megjegyzések: