2011. március 8., kedd

Könyv - Donn Cortez: CSI: Miami – Veszélyes hit

Elolvasva: 2011. 03. 07.
A városi ABC-be lehet kapni JLX kiadós könyveket 500 Ft-ért. Az összes helyszínelős könyvet megvettem, és el is kezdtem olvasni. A mostani magamhoz képet elég gyorsan sikerült is. Elég helyszínelő sorozat függő vagyok, de erre a részre nem tudtam rájönni, hogy láttam-e már. De a lényeg, hogy nagyon tetszett, és még van egy pár ilyen könyvem. :)

"Horatio Caine hadnagyot és a Miami-Dade bűnügyi labor munkatársait egy titokzatos halálesethez riadóztatják. Phillip Mulrooney-t, a Földi Paradicsom étterem alkalmazottját a mosdóban, a rozsdamentes acélból készült vécécsésze fölé hajolva találják; ruhái cafatokban lógnak róla. Arcán égésnyomok, a mobiltelefonja felrobbant. Hihetetlen, de úgy tűnik, villámcsapás végzett vele.

Ezzel szemben az étterem alkalmazottai Isten kezét látják a döbbenetes halálesetben – szerintük Mulrooney maga hívta ki a Teremtő haragját, amikor kétkedni kezdett a Vitalitás-módszer filozófiájában, mely szerint a belső szépséget kizárólag a testünk és lelkünk ápolásával érhetjük el.

Horatio Caine filozófiája azonban abban rejlik, hogy az áldozat igazságtételért kiált, és ennek érdekében a miami helyszínelők eget-földet hajlandóak megmozgatni…"

Értékelés: 5

Nincsenek megjegyzések: