2010. június 8., kedd

Könyv - Elizabeth Adler: San Diego mindent visz

Elolvasva: 2010. 06. 06
Mint mindegyik Adler könyv, ez is krimibe ágyazott romantikus könyv. A cím nekem egyáltalán nem volt találó, nem értem még a mai napig se. A történet adleri volt, a befejezés nekem kurtára sikeredett, de a jó elnyerte méltó jutalmát, a bűnös pedig a méltó büntetését.

"Marla, a szexi jogász alig várja, hogy valami izgalmas történjen az életében, bár Al Giraud, a sármos magándetektív barátnőjeként elég mozgalmasan alakulnak a hétköznapjai. Egy nap nyomtalanul eltűnik az egyik ingatlanközvetítő iroda munkatársa, és szárnyra kap a hír, hogy meggyilkolták. Marla és Al véletlenül látta, amint az illető együtt vacsorázott egy rendkívül vonzó külsejű férfival. A hűséges férj hírében álló Steve Mallard gyanúba keveredik, de Marla úgy érzi, hogy valami nincs rendben a vád körül. És az ösztöne még sohasem hagyta cserben…
Nyugalmasnak addig sem mondható életük veszélyekkel teli hajszává változik, amikor egy lelketlen, semmitől vissza nem riadó bűnöző nyomába erednek, hogy bizonyítsák barátjuk ártatlanságát."

Értékelés: 10/8

2 megjegyzés:

Delfike írta...

Szia! Érdemes megkeresnem és elolvasnom?

Móni írta...

Nekem nagyon tetszett, gyorsan lehetett vele haladni, mert izgi volt. Szerintem igen! :)
Köszi a blogos tippet, jól sült el az 'átalakítás'! :)